افزايش بازديد سايت :
اگر از صاحب يک کسب و کار يا بازارياب اينترنتي بپرسيد که مهمترين عامل موفقيت يک کسب و کار اينترنتي چيست؟ قطعا پاسخي به غير از اين نخواهيد شنيد که ترافيک سايت مهمترين عامل موفقيت يک کسب و کار است.اما روش هاي زيادي براي افزايش بازديد سايت وجود داردو ممکن است هر کسب و کاري بنا به بودجه و امکاناتي که در اختيار دارد مسير متفاوتي را براي بهتر شدن بازديد وب سايت خودطي کند.اما اگر يک کسب و کار نوپا هستيد که بودجه کافي نداريدو مي خواهيد بازديد وب سايت خود را افزايش دهيدحتما اين مقاله را تا انتها بخوانيد.دراين مقاله 25 روش افزايش بازديد سايت به صورت رايگان وکاملا واقعي توضيح داده شده است که مي توانيد با اجراي اين روش ها بازديد وب سايت خود را بالا ببريد و کسب و کار خود را رونق دهيد.
اين نکته را فراموش نکنيد که بازديدکنندگان سايتتان هرچقدر هدفمند تر باشند وب سايت موفق تري خواهيد داشت.اين نوع بازديدکننده ها که معمولا از موتورهاي جستجو مانند گوگل و بينگ وارد وب سايت شما مي شوندبه شدت روي موفقيت شما تاثير گذار هستند . اگر روش هايي که در ادامه به شما خواهم گفت را درست انجام دهيد مي توانيد افزايش بازديد سايت در گوگل را هم تجربه کنيد.
1 – افزايش بازديد سايت به صورت رايگان از طريق شبکه هاي اجتماعي :
اجتماعي شويد.
افزايش بازديد سايت به صورت رايگان وکاملا واقعي
اگر کسب و کار آنلايني داريد يا خدماتي ارائه مي دهيد حتما بايد شبکه هاي اجتماعيتان را راه اندازي کنيد و درآن فعاليت کنيد.يکي از بهترين روش هايي که مي تواند باعث افزايش بازديدکننده سايت شما شود استفاده درست از شبکه هاي اجتماعي است اين شبکه ها ميليونها بازديدکننده از سراسر دنيا دارند و اگر درآنها به درستي فعاليت کنيد مي توانيد بازديدکننده هاي بسيار بالايي را براي وب سايتتان به دست آورديد در زير مهمترين شبکه هاي اجتماعي , که حتما بايددرآنها فعاليت کنيدآورده شده است.
بيشتر بخوانيد :10روش براي کسب درآمد از تلگرام (آپديت جديد)
شبکه اجتماعي فيسبوک
شبکه اجتماعي تويتر
شبکه اجتماعي پينترست
پيام رسان اينستاگرام
پيام رسان تلگرام
اين شبکه ها مهمترين شبکه هاي اجتماعي هستند که بايد درآنها فعاليت کنيد.البته شبکه هاي اجتماعي ديگري هستند که مکان فعاليت متخصصان است که در ادامه همين مقاله در مورديکي از مهمترينها برايتان صحبت خواهم کرد.به شما توصيه مي کنم که اگر در ابتداي کار هستيدحتما فعاليت در اين شبکه ها و پيام رسان ها را جدي بگيريد و هرگز از اهميت آنها غافل نشويد.اين شبکه هاي اجتماعي مي توانند بازديدگنندگان رايگان بسيار زيادي را به وب سايت شما هدايت کنندو موجب رشد وب سايتتان شوند.
2 – توليد محتوا کنيدو آن را به اشتراک بگذاريد.
بعد ازاينکه شبکه و کانال هاي اجتماعيتان را راه اندازي کرديد نوبت به اين مي رسد که مطالبتان را در آنها به اشتراک بگذاريد.فرقي نمي کند که چه کسب و کاري داريد. توليد محتوا مي تواند بازديد کننده هاي بسيار زيادي را به وب سايت شما روانه کند به شرطي که براي آن استراتيژي داشته باشيدو هرگز محتوايي را بدون برنامه در شبکه هاي اجتماعيتان قرار ندهيد.اين موضوع مهمترين بخش از فعاليت شمادرشبکه هاي اجتماعي به شمار مي آيد که بايد حتما به آن توجه ويژه اي داشته باشيد.
انواع محتوايي که بايددر شبکه هاي اجتماعيتان قرار دهيد :
مقالات مرتبط با موضوع فعاليتتان را در شبکه هاي اجتماعيتان قرار دهيد.
ويديو هاي آموزشي و کاربردي از محصولاتتان بسازيد و آن را در شبکه هاي اجتماعيتان به اشتراک بگذاريد.
فايلهاي صوتي جذاب بسازيد و آنها را منتشر کنيد.
نکته : سعي کنيدمحتوا را طوري قرار دهيد که کاربران به وب سايتتان هدايت شوندتا بتوانيد براي اهداف بازاريابيتان از اين ترافيک استفاده کنيد.
3 – عنوانهاي جذاب براي مقاله هايتان بنويسيد.
انتخاب عنوان جذاب براي مقاله هايتان بسيار تاثير گذار است و بدون عنوان جذاب حتي اگر جامع ترين و بهترين مقالات را هم بنويسيدباز هم ممکن است که مطالبتان خوانده نشوند.انتخاب يک عنوان مناسب براي مطالبتان مي تواند وقت زيادي را از شما بگيرداما نگران نباشيد در ادامه ابزارهاي آنلايني را به شما معرفي مي کنم که مي توانيد از آنها براي انتخاب عنوان مناسب براي مقاله هايتان استفاده کنيد.
منبع : همراه آي سي تي
درباره این سایت