منظم به مشترکان فهرست ايميل مارکتينگ ارسال مي کنيد، روش بسيار خوبي براي گرم نگه داشتن تنور فروش است. شما مي توانيد محتواي خبرنامه خود را از مطالب وبلاگ خودتان و يا حتي از ساير سايت هاي فعال در حوزه فعاليت تان انتخاب کنيد.


با ارسال منظم يک خبرنامه سودمند مي توانيد شهرت خود به عنوان يک متخصص مجرب در حوزه فعاليت تان را تثبيت کرده و رابطه خود با مشترکان تان را تقويت کنيد. از آنجايي که به طور مرتب محتواي رايگان و باکيفيت ارسال مي کنيد، مشترکان شما به بازکردن و خواندن ايميل هاي شما عادت خواهند کرد و اين عادت، تاثير خود را در نرخ بازشدن و نرخ کليک ايميل هاي فروش-محور شما نشان خواهد داد.


 



  1. ارسال سلسله وار ايميل هاي سريالي


يک روش ديگر براي تعامل با فهرست مشترکان بازاريابي ايميلي، ارسال سلسه وار ايميل هاي سريالي يا قطره اي (يک مجموعه از ايميل هايي که به صورت خودکار و بر طبق يک زمان بندي مشخص، پشت سر هم ارسال مي شوند) است.


به عنوان مثال، مي توانيد در يک صفحه از سايت خود (صفحه فرود) شرکت در يک دوره رايگان ايميلي درباره موضوعي که به حوزه فعاليت تان ارتباط دارد را به مخاطبان خود پيشنهاد کنيد. هر فردي که در فهرست شما ثبت نام کند، به طور خودکار اين سلسله ايميل ها را به طور مرتب در طي چند ايميل و در طول چند روز، چند هفته يا ماه دريافت خواهد کرد.


مزيت اين مجموعه سلسله وار نسبت به خبرنامه اين است که مجبور نمي شويد که هربار محتواي جديدي را تهيه کنيد؛ محتواي مورد نظر را يکبار توليد مي کنيد، آن را قطعه بندي مي کنيد و با انجام تنظيمات لازم، آن محتوا بر طبق برنامه زمان بندي مورد نظر شما به شکل خودکار براي مشترکان جديدتان ارسال خواهد شد.


بهتر است که دو صفحه فرود طراحي کنيد؛ يکي براي يک خبرنامه ايميلي و ديگري براي يک دوره رايگان. سپس مخاطبان خود را به هر دو هدايت کنيد و ببينيد که کدام يک نرخ تبديل بيشتري دارد. مخاطبان شما متفاوت هستند، بنابراين هميشه بهتر است که امتحان کنيد تا ببينيد که چه چيزي براي شخص شما و کسب و کارتان موثرتر واقع مي شود.


از اين طريق هم مشابه با ارسال خبرنامه، ارزش آفريني مي کنيد و به علاوه، مرتباً و به درخواست مستقيم خود مشترک در معرض ديد او قرار مي گيريد.


 



  1. اطلاع رساني درباره پيشنهادهاي ويژه


يکي از روشهاي نسبتاً سنتي در ايميل مارکتينگ، اطلاع رساني به مشترکان درباره پيشنهادهاي ويژه اي است که به خاطر تعطيلات يا ايام خاصي از سال ارائه مي کنيد. مثلاً مي توانيد فروش آخر سال، فروش تابستانه و فروش ويژه اي که به خاطر تخليه انبار انجام مي دهيد را از طريق ايميل به اطلاع مشترکين ايميل مارکتينگ خود برسانيد. به علاوه، مي توانيد روزهاي خاصي مانند روز مادر را به آنها يادآوري کنيد، يا حتي يک ايميل تبريک سالروز تولد براي آنها ارسال کنيد که حاوي يک کد تخفيف است.


 



  1. ارائه تخفيف هاي مخصوص مشترکان فهرست ايميل مارکتينگ


چه يک خبرنامه معمولي براي مشترکان خود ارسال مي کنيد، يا مجموعه اي از ايميل هاي سريالي، يا ايميل اطلاع رساني براي پيشنهادهاي ويژه، در هر صورت و در همه آنها مي توانيد يک کد تخفيف قرار بدهيد تا انگيزه خريد مشترکان شما تقويت شود.


امکان ايجاد کدهاي تخفيف منحصر به فرد براي تک تک مشترکان وجود دارد، اما بهتر است که از يک کد تخفيف براي همه مشترکان استفاده کنيد و براي استفاده از آن محدوديت زماني تعيين کنيد. ضمناً روي اين محدوديت زماني در ايميل خود تاکيد کنيد.


اين پيشنهاد محدود دو مزيت دارد: اول اينکه مانع استفاده چندباره از کد تخفيف در آينده مي شود و دوم، يک حس اضطرار ايجاد مي کند که مشترکان فهرست بازاريابي ايميلي شما را ترغيب مي کند تا به جاي صبر کردن، همين الآن دست به کار شوند و چيزي را خريداري کنند.


 



  1. اطلاع رساني درباره مسابقات و هدايايي که از طريق رسانه هاي اجتماعي ارائه مي کنيد


شما مي توانيد از فهرست ايميل مارکتينگ خود براي تقويت حضورتان در رسانه هاي اجتماعي استفاده کنيد. مثلاً فرض کنيد که به منظور جذب ترافيک به صفحه فرود سايت و افزايش مشترکان فهرست ايميل مارکتينگ تان روي تبليغات سرمايه گذاري کرده ايد، اما تعداد دنبال کنندگان شما در رسانه هاي اجتماعي به ميزان مطلوب نيست. براي افزايش دنبال کنندگان تان در رسانه هاي اجتماعي مي توانيد مسابقه، قرعه کشي يا پيشنهادات خاصي که در رسانه هاي اجتماعي قرار مي دهيد را از طريق ايميل به اطلاع مشترکان فهرست بازاريابي ايميلي خود برسانيد.


اين استراتژي يک کانال ديگر را نيز براي افزايش تعامل مشترکان فهرست ايميل تان در اختيار آنها قرار مي دهد و نه تنها باعث مي شود که آن مشترکين زودتر به قسمت هاي انتهايي قيف فروش برسند، بلکه اين امکان را نيز به وجود مي آورد که آن پيشنهادات و مسابقات را به اطلاع دوستان و دنبال کنندگان خود هم برسانند و به عبارتي براي شما بازاريابي دهان به دهان (word of mouth) انجام بدهند. از اين طريق برند خود را در معرض ديد افراد بيشتري قرار مي دهيد و آنها را وارد قيف فروش خود مي کنيد.


آيا شما هم در کسب و کار خود از ايميل مارکتينگ استفاده مي کنيد؟ لطفاً ايده ها و نظرات خود درباره اين مطلب از مجموعه مطالب آموزش ايميل مارکتينگ را با ما در ميان بگذاريد.


منيع : گويا آي تي


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : ايميل ,مشترکان ,کنيد ,فهرست ,توانيد ,تخفيف ,مشترکان فهرست ,ايميل مارکتينگ ,فهرست ايميل ,براي افزايش ,دنبال کنندگان ,مشترکان فهرست ايميل ,فهرست ايميل مارکتينگ ,فهرست بازاريابي ايميلي , اطلاع رساني درباره
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

قاطی پاتی خبر،فیلم ،آهنگ،عکس شبکه خبری چلگرد زنگ دانش اپلیکیشن ساختمانچی خانواده خسروی مبنا محتوا چمران Daniel سیمرغ پرواز شرکت گسترش طراحان نقش الماس